tisdag 15 november 2011

Skriver ut mig lite nu.(tidsinställt)

Anledningen till att jag inte bloggat är inte att jag inte har haft tid,jag har haft HUUUR mycket tid som helst men jag har inte orkat och inte velat,det är inte roligt att komma in på bloggen och ser att man inte har fått några kommentarer alls,ELLER att om man har fått någon kommentar så är det skitkommentarer typ som, din blogg suger osvosv. Det är inte roligt då känner man att det är ingen ide att blogga för ingen gillar det och man tappar lusten HELT. Nästan så man bara vill kommentera på deras bloggar och bara jävlas och skriva elaka saker åt dom MEN nää det är inte min stil ,jag gör inte så. Har funderat LÄNGE på att ta bort bloggen men nej,den ska vara kvar. Nu skrev jag ut mig här,har gått och tänkt på det länge och nu vet DU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar