tisdag 15 november 2011

Daaaagen

Nu har jag eller ja haha jag håller på och laddar ner filmen , ska redigera den sen med:P Haha,den blev lite fail men det får ni tåla;) Sitter och snackar med Almida på facebook,en kompis.

Mitt rum e skiiiiitmysigt nu:) Har doftljus med , dom luktar kladdkaka,kolakaka,bullar visar dom i videon haha:) De luktar as gott!

Ska be papi och gå upp och steka pancakes nu,e as hungrig vi fick typ nå kebab i skolan ,ME DONT LIKE!! HAHA! har målat min naglar med :) Skit snygga!

Asså det känns konstigt att blogga,känns som uppdateringen suger men jag ska skriva tidsinställda sen så kanske den blir bättre:)

Vi kan säga att det blir en hiss/diss per dag? Blir det bra? Vet att några uppskattar det så jag får la vara snäll och försöka fixa,Hanna bad också om mer inlägg om min utrustning och visst , det fixar viii;) vi hörs sen kompisar:)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar