fredag 18 november 2011

Friiidaaayyyyy!:D

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har faktiskt inte varit inne på datorn:) Red igår och idag och jag har skrittat ut båda dagarna:) Pigg häst är hon haha!;)

Imorgon ska jag också rida och mamma ska hjälpa mig:)Blir nog ett pass i PD.
Jag är så sur för det går inte att ladda in bilder,får nog ladda in dom på min gamla blogg och sedan länka hit ifall ni vill se de.

Undrar när bilderna från Victoria kommer , från dressyrtävlingen som var för ett tag sedan:) Hon är SJUKT duktig på att fota!:D Älskar när hon är på tävlingar och tar kort,dem blir så fina!:D

Skoldagen har varit rätt seg men ändå rätt nice,några sjuka men träslöjd hade vi idag! ÄLSKAR DET!:D Håller på att svarva just nu. Ni får se när jag är färdig alltså nästa fredag:)Ska snart gå och fixa lite i mitt rum sedan redigera lite bilder och fixa en sak till dressyrm******* !:D Hihi! har lite på G:) Ni kommer digga det!:)

1 kommentar:

  1. Ojoj, förlåt!! Minnet räcker inte så långt när man börjar bli gammal ;) lovar att bilderna kommer snart! Och tack för dom snälla orden :)

    SvaraRadera