tisdag 23 augusti 2011

Tisdag!:)

Hej igen,sry att jag inte skrev mer men asså Maja skulle komma! Så vi va tillsammans en stund sen palla jag inte mer. Och nu ska jag berätta HEEELA dagen!:D

Först gick jag upp tog på mig sminka mig osvosv.

Sen så stack jag över till Maja och hämta henne,sen efter en stund kom vi till gräsbacken. Där var en brännässla gömd bakom allt gräs och jag såg den inte så jag drog handen i den så det ser as konstigt ut nu , några timmar senare. Gör så förbaskat ont!Måste prata med Mami om det sen!:(

Jag har plockat en bukett med rosor till henne!<3

Men iaf,så kommer jag och Maja till skolan och det var rätt mycket barn ute på skolgården men njaa inte alla!:) Richard är ju ledig på tisdagar så vi hade Simon som "lärare" idag ! (Han är egentligen våran rektor) Och han är GO! haha!;)

Sen efter maten stack vi till biblioteket (haha vet att det inte stavas så men jag stavar det så haha!)

Henry trilla påvägen hem:( Stackarn! Han slog huvudet och armen. Det var en mammagrupp som såg allt så dom la ner bäbisarna as fort och sprang rusandes mot oss och bara ÅHH!!!HUR GICK DET ,VAR HAR DU ONT! osvosv,han reste säg upp rätt fort sen!<3

Men iaf, sen hem blogga as kort inlägg sen kom Maja osvosv. haha!;)

Men nu sticker Papi till golfklubben sen kommer han hem och Mami kommer hem sent,ska prata med henne lååååååångt sen!<3 Jag och Johan är själva det är inte så svårt haha vi sitter vid varsin datori hihi!;)

Jag ska be Mami ta lite nya kort sen! Jag har inga nya kort så ni får nöja er med en favorit!:D

Vad tycker ni om sånna här inlägg, är dom bra/dåliga?:D Vill höra vad ni tycker annars vill jag inte sitta och slösa tiden med att sitta och göra sånna här inlägg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar