fredag 5 augusti 2011

Vaken!

Hej,jag följde inte med till farmor och farfar , pappa tyckte jag skulle vara hemma och vila mig och så regnar det ju! Vi ska ju åka till OD och vara med i någon rolig tävling:D

Jag bloggar här sålänge för att det är inte kul att blogga om man inte har en riktig design/header! Sådeså;) Men när Fanny och fixat det så kommer jag antagligen blogga mer på blogg.se och ha denna som en "extra blogg" :)Men snart ska jag lägga upp headern här ,bara liiiiiiite kodning kvar:D

Jag tänkte skriva vilka bloggar jag läser i ett annat inlägg,kan det vara kul?

Just nu sitter jag och checkar lite bloggar framför teven,och ska snart gå upp och äta:) Blir inge häst idag för mig,både tråkigt och skönt:S Men jag ska rida Tea på söndag ! Men nu ska jag gå upp och äta,PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar