måndag 8 augusti 2011

Hallo

Tjenare tjenare , det har inte gått att gå in på bloggen? Konstigt men iaf jag har varit hos mormor och morfar och ätit och jag tror att jag och Mamma ska till holmen och kolla på clearrounden och sen ska jag fråga papi om vi kan åka till Ballasjön;)

Haha vi får se,det är rätt konstigt väder idag asså det regnar ena stunden och det är dövarmt andra ? Konstigt;) Jag känner inte att jag vill blogga så mycket mer men vi får se asså jag kanske kommer på något JÄTTE bra inlägg och såklart lägger jag upp det då!:)

Men jag ska ta fram ett block som jag kommer ha med mig i skolan om jag får några ideer om vad jag ska skriva om då det inte blir såhär tråkiga inlägg hela tiden,det är ju inte roligt!

Men nu ska jag fixa med min nya header eller aa den ska upp nästanästa månad haha! Älskar att göra headerar så det kommer bytas ofta!;) Det är nice:D Vilka ska vara med på clearrounden föressten? Jag vet typ bara 1 haha ska se om startlistorna har kommit upp nu , puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar