fredag 30 september 2011

Ridit,ätit nu...

Nu har jag duschat och käkat med familjen! Nu var det dags för datorn då:) Jag red superponnyn förut , herregud va kul det var!:D Pigg och glad var hon också!:) Tänkte visa er min blogglista sen också! Haha när jag typ sitter i skolan och har nån trök lektion tar jag fram mitt block och skriver ner saker! Kommer en rolig sak här på bloggen snart , tror ni kommer gilla det! Haha skriver som om jag har as många läsare men hoppas ni kommer gilla det iaf!

Dagen började med att jag vaknade gick upp tog på mig osv osv. Sen så stack jag till skolan och sen var det matte förhör som jag har slitit med till 1000000% och idag klarade jag det! Mina kompisar var lika stolta som jag hihi!:D

Tänkte köra en hiss och diss senare ikväll också,tror den kommer upp imorron , mamma ska köra Elin till en tävling . Dom skall åka kvart i 6 på morronen och kommer hem på eftermiddag/kvällen tror jag hon sa :) Lång dag! Jag skall inte följa med så jag tror jag ska göra någonting med pappa eller så ringer jag en kompis eller något! Pratade med Louise om att vi kanske skulle göra något så jag kanske ringer henne,vem vet?:)

Nu ska jag kolla vidare på filmen jag ser på och sen äta ostbågar!! Hörs imorron tror jag eller kanske ikväll,den som lever får se!:)<3 hoppas att ni orkade läsa!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar