tisdag 13 september 2011

Nuså!

Hej,nu har jag duchat och ätit och ska snart sätta mig och läsa anne franks dagbok och sedan sova! Eller aa jag ska fixa lite saker på datorn först! Idag i skolan har vi inte gjort så mycket typ lite SO och bild och sånt:)

Imorron följer min älskade vän Henry Zetterlind med mig hem:) Vi ska la chilla och se på film och spela wii och sånt haha:P Orkar typ inget annat.

Jag skulle igentligen ridit idag men nä, skit trött och hängig och vädret var knappast på min sida, jag rider någon annan dag istället!

Ändrade planer! Jag läser efter att jag har sätt på Leila bakar i frankrike och sedan SJUKHUSET,två av mina favvo program haha! Ska försöka ta lite nya bilder i stallet uppe på hästryggen!:) Men iaf nu ska jag checka tv:en så ha det chill!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar